سایت دولتی ایرانی در جمع 600 سایت پربیننده جهان قرار گرفت!
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

یک سایت دولتی ایرانی در جمع 600 سایت برتر و پربیننده جهان قرار گرفت!

به گزارش عصرایران ، سایت پیوندها که هنگام باز کردن صفحات فیلتر شده اینترنت ، به طور خودکار و به جای سایت مورد نظر باز می شود ، در رتبه 521 سایت های جهان قرار گرفت.
در حال حاضر بیش از 255 میلیون سایت در جهان وجود دارد.
 

پیوندها


همچنین سایت صفحه فیلترینگ - که پیوندها نام دارد - دومین سایت پربیننده ایرانی به شمار می رود و بعد از "بلاگفا" که سرویس دهنده خدمات وبلاگ است و صدها هزار عضو دارد ، پربازدیدترین سایت ایرانی است.

از سوی دیگر با احتساب گوگل و یاهو که به عنوان پربیننده ترین سایت های خارجی در ایران بازدید می شوند ، سایت فیلترینگ ، رتبه چهارم ایران را (در میان داخلی ها و خارجی ها) داراست.

نگاهی به نمودارهای سایت الکسا نشان می دهد سایت فیلترینگ از زمان راه اندازی ، روند رو به صعودی را داشته است و بعید نیست به زودی پربازدیدترین سایت ایران شود!

الکسا همچنین نشان می دهد که همه بازدیدهای این سایت از داخل کشور ایران صورت گرفته است ، چه آن که سایت های فیلتر شده ، در خارج کشور قابل بازدید هستند و کاربران آن سایت ها به این سایت رهنمون نمی شوند.

آمار رو به رشد بازدیدهای اجباری از سایت فیلترینگ ، حکایت از گستردگی سایت های فیلتر شده در ایران دارد و نیز نشان می دهد سایت های فیلتر شده ، مشتریان پرشماری دارند که تنها برخی از آنها با این صفحه مواجه می شوند و بقیه با استفاده از فیلتر شکن ها ، به سایت های مربوطه دسترسی پیدا می کنند.

در حالی که وضعیت فیلترینگ در کشورمان چنین است ، آخرین آمار ارائه شده از وضعیت سرعت اینترنت در ایران نشان می دهد متاسفانه کشورمان ، در رده یکی مانده به آخر دنیا قرار دارد و تنها کشور کوچک و گمنام " مالی" سرعت کمتری نسبت به ایران دارد.

منبع: asriran.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 436
بازدید هفته : 1684
بازدید ماه : 1667
بازدید کل : 207966
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1